Процедура переведення до УДУ імені Михайла Драгоманова
Увага бажаючим, які переводяться до нашого університету
Приймальна комісія Українського державного університету імені Михайла Драгоманова приймає заяви та документи від абітурієнтів для переведення:
за кошти фізичних та\або юридичних осіб з 01 липня по 12 липня та з 15 серпня по 06 вересня.
Переведення зі збереженням місця державного замовлення (пільгові категорії з окупованих територій) з 01 червня по 10 липня.
Як подати документи?
Абітурієнт має подати до Приймальної комісії (м. Київ, вул. Пирогова, 9, каб. 133 або каб. 149) в паперовому вигляді пакет документів :
- витяг з залікової книжки або завірена копія залікової книжки;
- фотокартки для документів (кольорової або чорно-білої) із зображенням, що відповідає досягнутому віку вступника;
- копія документу, що посвідчує особу (всіх заповнених сторінок);
- копія облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
- копія документу про освіту на основі якого відбувався вступ в іншому навчальному закладі;
- сертифікати ЗНО 2021 року або НМТ 2022,2023,2024 років;
- мотиваційний лист.
Важливі особливості
- переведення можливе тільки у випадку наявності академічної різниці менше 20 кредитів ECTS;
- поновлення можливе за умови повного виконання ними вимог навчального плану першого року навчання (60 кредитів ECTS);
- при переведенні можлива зміна форми навчання та спеціальності (окрім 081 Право);
- забороняється переводитись на наступний освітній ступінь;
- на певні спеціальності (017, 022, 023, 024, 025) додатково передбачене складання творчого конкурсу.
Детальніше з правилами переведення можете ознайомитись за посиланням ПОЛОЖЕННЯ про порядок відрахування, переривання навчання, поновлення і переведення осіб, які навчаються у закладах вищої освіти, та надання їм академічної відпустки